အိပ္မက္တို႔ ျမစ္ဖ်ားခံရာ (၁)

Number of View: 7680

ဒီက႑ေလးကို ေခါင္းစဥ္တစ္ခု သတ္မွတ္ၿပီး ေရးမယ္ဆို စိတ္ကူးရွိေနခဲ့တာ အေတာ္ၾကာခဲ့ပါၿပီ။ ကၽြန္မတို႔လို အြန္လိုင္းမွာ စာကို ၀ါသနာအရေရာ၊ ခ်စ္ျမတ္ႏို္းလို႔ေရာ မိမိရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္အခ်ိန္ေတြကေန ဖဲ့ေ၀ၿပီးေတာ့ တစိုက္မတ္မတ္ ေရးေနၾကသူမ်ား ရွိေနၾကပါတယ္။ အြန္လိုင္းေပၚ ကၽြန္မတို႔ စာေရးၾကတဲ့အခါ၊ လြတ္လပ္တယ္၊ လြယ္လြယ္ကူကူ ေရးတင္လို႔ ရတယ္ ဆိုၿပီးေတာ့ ၿပီးၿပိီးေရာ မေရးၾကပါဘူး။ စာတစ္ပုဒ္ေမြးဖြားဖို႔ စာေရးသူတိုင္း အားထုတ္သလို အားလံုးက ရင္နဲ႔ခံစား ေရးၾကပါတယ္။

ကိုယ္ေမြးထုတ္ထားတဲ့ စာမူေတြအေပၚ ကြန္မန္႔ေတြ ဖတ္ရလို႔ ပီတိခြန္အားေတြ ျဖစ္ရသလို၊ ကြန္မန္႔ေတြ မရလည္း ၀မ္းမနည္းၾကပါဘူး။ ကၽြန္မတို႔ စာေတြကို ကြန္မန္႔မေပးပဲ ေစာင့္ဖတ္ေနၾကတဲ့ Silent Readers ေတြ ရွိေနတယ္ဆိုတာ သူတို႔ခ်န္ခဲ့တဲ့ ေျခရာေတြကေန ကၽြန္မတို႔ သိထားလို႔ပါဘဲ။ ေနာက္ၿပီး စာဖတ္သူေတြက တစ္ကမၻာလံုးမွာ ရွိေနတဲ့   ျမန္မာလူမ်ဳိးေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား၊ အရြယ္သံုးပါးမေရြး ႏွစ္ၿခိဳက္စြာ ဖတ္ရႈ အားေပးေနၾကတာမို႔ အြန္လိုင္းမွာ စာေရးသူေတြက စာဖတ္သူေတြဆီကေန စီးျဖာက်လာတဲ့ ပီတိေတြကို လက္ငင္း စားသံုးခြင့္ရေနၾကပါတယ္။

အခုေနာက္ပိုင္း အဲ့တာထက္ ပိုလာတာက မဂၢဇင္းစာမ်က္ႏွာမွ အယ္ဒီတာမ်ား ကိုယ္တိုင္ အြန္လိုင္းစာေရးသူမ်ားထံ ဆက္သြယ္လာ၍ျဖစ္ေစ၊ အြန္လိုင္း စာေရးသူမ်ားမွ စာမူမ်ားကို ရန္ကုန္ရွိ မဂၢဇင္းတိုက္မ်ားသို႔ ေပးပို႔၍ျဖစ္ေစ၊ အျပန္အလွန္ ဆက္သြယ္ေတာင္းယူေပးပို႔ရာမွ အြန္လိုင္းက စာမူမ်ားကို အႏုပညာလက္ခႏွင့္တကြ မဂၢဇင္း အေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ေတာင္းယူ   ေဖာ္ျပၿပီး   ေနရာရလာၾကတာကို ၀မ္းသာစရာ ေတြ႔ျမင္ရပါတယ္။

ကၽြန္မသိသေလာက္ ဘေလာ့ဂါ အမ်ဳိးသားထဲကဆို ေနဘုန္းလတ္၊ သတိုး၊ ရန္ေအာင္၊ သူရႆ၀ါ၊   ျမစ္က်ဳိးအင္း၊ သက္တန္႔ခ်ဳိ၊ မိုးကုတ္သား၊ ဘေလာ့ဂါ အမ်ဳိးသမီးထဲကဆို ႏိုင္းႏိုင္းစေန၊ အိမ့္ခ်မ္းေျမ႕၊ ပန္ဒိုရာ၊ ခ်စ္ၾကည္ေအး၊ ေခ်ာ (အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္)၊ ၿဖိဳးၿဖိဳး၊ သက္ေ၀၊ သိဂါၤေက်ာ္၊ မယ္ကိုး၊ ေမဓာ၀ီ၊ ခိုင္ဆုလတ္၊ ႏွင္းနဲ႔မာယာ၊ ျမတ္မြန္၊   ျမေသြးနီ၊   ေနာက္… ကၽြန္မ မသိလို႔ က်န္ခဲ့သူေတြ ရွိေနႏိုင္ပါေသးတယ္။ အြန္လိုင္းက E-Magazine၊ E-bookေတြမွာသာမက၊ ပံုႏွိပ္မဂၢဇင္းမ်ား ျဖစ္ၾကတဲ့   ေရႊအျမဳေတ၊ ရတီ၊ စတိုင္သစ္၊ မေဟသီ၊ မုခ၊ ရုပ္ရွင္ေတးကဗ်ာ၊ Youth၊ teen၊ Look၊ Perfect၊ Beauty Max၊ Fashion Image စတဲ့ မဂၢဇင္း စာမ်က္ႏွာမ်ားေပၚမွာ မွန္မွန္ ေရးသားလာၾကတာကို ေတြ႔ရပါတယ္။ ဘေလာ့ဂါမ်ားထဲကပဲ အြန္လိုင္းက စာေရးသူေတြကို စုစည္းလို႔ Ebook အျဖစ္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ လက္ရာစုစည္းမႈ ပံုႏွိပ္စာအုပ္ အျဖစ္ေသာ္ လည္းေကာင္း  အားထုတ္ေနၾကတာကို ေတြ႔ရပါတယ္္။

ဒါဟာ ရသစာေပ ယခုထက္ ပိုမိုက်ယ္ျပန္႔ လာေစဖို႔အတြက္ အင္မတန္ေကာင္းတဲ့ အကိုင္းအခက္တစ္ခု ျဖစ္သလို စာဖတ္သူေတြ အတြက္ေရာ၊ ေရြးခ်ယ္ခြင့္အသစ္ အသစ္ေတြ ရရွိလာသလို၊ စာေရးသူေတြ အတြက္ပါ အိပ္မက္ေတြ ဖူးပြင့္ခြင့္ ရရွိလာေနၾကတာပဲလို႔ ျမင္ပါတယ္။

 ကၽြန္မ ဒီပို႔စ္ရဲ႕ ေခါင္းစဥ္ကို “မဂၢဇင္းစာမ်က္ႏွာေပၚမွ ဘေလာ့ဂ္ပို႔စ္မ်ား” ဆို ေခါင္းစဥ္ တပ္မယ္လို႔ စဥ္းစားထားခဲ့တယ္။ ဘာလို႔ဆိုေတာ့ စာမ်က္ႏွာေပၚ ေျခခ်ခဲ့သမွ် ၀တၱဳေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ကၽြန္မရဲ႕ဘေလာ့ဂ္မွာ   ေရးၿပီး အြန္လိုင္းစာဖတ္သူမ်ား အားေပးခဲ့ၿပီးမွ မဂၢဇင္းစာမ်က္ႏွာေပၚ   ေရာက္တဲ့စာမူက အမ်ားစု ျဖစ္ေနလို႔ပါဘဲ။

 ဒါေပမယ့္ ျပန္စဥ္းစားၾကည့္လိုက္ေတာ့ အြန္လိုင္းေပၚမေရာက္ပဲ စာမ်က္ႏွာေပၚ ေရာက္ခဲ့တဲ့ စာမူမ်ားလည္း ရွိေနၿပီး၊ စာမ်က္ႏွာေပၚ မေရာက္ပဲ အြန္လိုင္းမွာပဲ ရွိေနတဲ့ ႏွစ္သက္မိတဲ့ ဘေလာ့ဂ္ပို႔စ္မ်ားလည္း ရွိေနႏိုင္တာမို႔ ေခါင္းစဥ္ကို မူလရည္ရြယ္ထားသလို မေပးေတာ့ပဲ “ အိပ္မက္တို႔ ျမစ္ဖ်ားခံရာ” ဆို ေခါင္းစဥ္ေရြးလိုက္မိပါတယ္။

ကၽြန္မေရးခဲ့သမွ် စာမ်ားအားလံုးက ကၽြန္မအၿမဲတမ္း စြဲမက္စြာ မက္ေနခဲ့တဲ့ အိပ္မက္မ်ားရဲ႕ အသီးအပြင့္မ်ားပါဘဲ။ ဒီအိပ္မက္ တစ္ခုခ်င္းဆီကို မက္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ ကၽြန္မရဲ႕ေစတသိတ္ကို လႈံ႕ေဆာ္ေပးခဲ့တာ (သို႔မဟုတ္) ကၽြန္မရဲ႕အေတြးေတြကို ကြန္႔ျမဴးေစဖို႔ (သို႔မဟုတ္) ကၽြန္မရဲ႕ စိတ္၊ ရင္၊ ထိုမွတဆင့္ လက္ဖ်ားကေန စကားလံုးေလးေတြ စီတန္းခ်ေရးႏိုင္ဖို႔ တြန္းအားေပးေစတဲ့ မူလအေၾကာင္းရင္း အေျခခံေတြ ရွိခဲ့ပါတယ္။ သူတို႔က သက္ရိွလူ၊ တိရစၦာန္၊ ဒါမွမဟုတ္ အရာ၀တၱဳ၊ အျဖစ္အပ်က္၊ ဒါမွမဟုတ္ သာမန္လူတစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ စာနာစိတ္၊ သနားစိတ္၊ အားက်စိတ္၊ ေဒါသစိတ္၊ ၀န္တိုစိတ္၊ မခ်ိတင့္ကဲစိတ္၊ ၀မ္းသာ၀မ္းနည္းစိတ္၊ ၾကည္ႏူး၀မ္းေျမာက္စိတ္၊ မွ်ေ၀ခံစားလိုစိတ္ေတြကေန ယိုဖိတ္စီးဆင္းလာ ခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မ ပတ္၀န္းက်င္မွာ နိစၥဓူ၀ ျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ အျဖစ္အပ်က္ေတြ ထဲကေန ကၽြန္မေရးဖို႔ ကုန္ၾကမ္းေတြ ရရွိခဲ့ပါတယ္။

ကြယ္လြန္သြားၿပီျဖစ္တဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ဆရာႀကီး လူထုဦးစိန္၀င္းနဲ႔ ကၽြန္မ၊ ဆရာႀကီး မကြယ္လြန္ခင္ တစ္ႏွစ္ေလာက္က စကားေျပာျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဆရာႀကီးကို ကၽြန္မ သမီးတပည့္တစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ ေျပာေမးေမးျဖစ္ပါတယ္။

“ဆရာ… ဆရာစာေတြ တစ္ေန႔ ေဆာင္းပါးႏွစ္ပုဒ္ေလာက္ရေအာင္ ဘယ္လိုမ်ား   ေရးသလဲဟင္၊ ဆရာေရးသမွ် အေၾကာင္းအရာေတြကလည္း မထပ္ေစရဘူး၊ ဖတ္လို႔လည္း ေကာင္းမွေကာင္းပဲ”

ဆရာက ၿပံဳးယံုၿပံဳးျပပါတယ္။ ကၽြန္မက ဆက္ၿပီး -

“ သမီးရဲ႕ အားနည္းခ်က္က စာေရးရင္ စိတ္ကူးနဲ႔ ဖန္တီးၿပီး ေရးရတာ ခက္ေနတတ္တယ္၊ တကယ့္ အျဖစ္အပ်က္ တစ္ခုခုအေပၚ အေျခခံၿပီးမွ သမီး ေရးလို႔ အဆင္ေျပတယ္၊ ဥပမာ – ေက်းလက္ေဒသအေၾကာင္း၊   ျမစ္၀ကၽြန္းေပၚ တံငါသည္ေတြအေၾကာင္း သိပ္ေရးခ်င္မိတာပဲ၊ ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒီ၀န္းက်င္ေတြက သမီးအတြက္ အရမ္းစိမ္းေနတယ္၊ စာေတြထဲ ဖတ္ဖူးေပမယ့္ ဘယ္လိုမွ စိတ္ကူးနဲ႔ ဖန္တီးေရးဖြဲ႕လို႔ မရဘူး၊ ကုန္ၾကမ္းေတြ ဘယ္က ဘယ္လို ရွာရမလဲဆရာ”

ကၽြန္မရဲ႕ အေလာတႀကီး အေမးကို ဆရာက အခုလို ေသခ်ာေျဖေပးပါတယ္။

“ ခရီးမ်ားမ်ား ထြက္ေပး၊ ဒါမွ အဆင္မေျပရင္ ကိုယ့္ပတ္၀န္းက်င္က ကိုယ္သိတာေလးကိုပဲ အေျခခံေရး၊ သရုပ္မွန္ေရးသူဆိုတာ အေၾကာင္းအရာ တစ္ခုကို မသိပဲနဲ႔ ၿဖီးျဖန္းမေရးနဲ႔၊ အဲ့တာက ကိုယ့္ကိုယ္ကို လိမ္သလို၊ စာဖတ္သူကိုလည္း လိမ္တာ၊ ကုန္ၾကမ္းေတြက ကိုယ့္ရဲ႕ ပတ္၀န္းက်င္မွာပဲ ရွိေနတယ္၊ အဲ့တာကို ျမင္ေအာင္ၾကည့္၊ ၾကည့္ၿပီးရင္ စိတ္ထဲ ကိုယ္တိုင္၀င္ၿပီး ခံစား၊ ၿပီးရင္ ခ်ေရးလိုက္ ” လို႔ ေျပာခဲ့တယ္။

ဆရာ့စကားက ကၽြန္မရဲ႕ ေတြေ၀ေနတဲ့၊ ဒြိဟျဖစ္ေနတဲ့၊ အားမလို အားမရ ျဖစ္ေနတဲ့ စိတ္ေတြကို ဖယ္ရွားပစ္ေစၿပီး ေရွ႕ဆက္ မက္ရမယ့္ အိပ္မက္ေတြအတြက္ ခြန္အားရရွိေစခဲ့ပါတယ္။

အြန္လိုင္းမွာ စာမေရးခင္ လြန္ခဲ့တဲ့ ၂၂နွစ္ကာလတုန္းက ပံုႏွိပ္စာမ်က္နွာမွာ ကၽြန္မ ကေလာင္ေသြးခဲ့ဘူးတယ္။ မွတ္မွတ္ရရ (၃)ပုဒ္ေပါ့။ အဲ့ဒီေနာက္ပိုင္း ကၽြန္မစာေတြ လံုး၀မွ မေရးျဖစ္ေတာ့ပါဘူး။ စိတ္ေတြကို အက်ဥ္းခ် ခံထားရမွေတာ့ စာေတြလည္း ေရးခ်င္စိတ္ ကုန္ခမ္းေနခဲ့ရတဲ့ ကာလေတြေပါ့။

အိပ္မက္တို႔ျမစ္ဖ်ားခံရာအတြက္ ဆယ္ေက်ာ္သက္အရြယ္တုန္းက   ေပဖူးလႊာ မဂၢဇင္း၊ ကေလာင္ငယ္ စာမ်က္ႏွာမွာ ပြဲဦးထြက္ ေဖာ္ျပခံခဲ့ရတဲ့ ကဗ်ာေလး တစ္ပုဒ္နဲ႔ စဖြင့္ေပးခ်င္ပါတယ္။

ဒီကဗ်ာေလးကို ေရးခ်ိန္မွာ ၁၉၉၀၊ ကၽြန္မအသက္(၁၉)ႏွစ္၊ အဲ့ဒီတုန္းက မဂၢဇင္းဆိုတာ လက္ခ်ဳိးေရတြက္ရင္ လက္ငါးေခ်ာင္းသာသာေလာက္ ရွိတဲ့ အခ်ိန္။ ေပဖူးလႊာမဂၢဇင္းကို ဖတ္အၿပီး “ကေလာင္ငယ္္စာမ်က္ႏွာ”  ဆို ၀ါသနာရွင္ေတြအတြက္ ဖြင့္ေပးထားတဲ့ က႑တစ္ခုသြားေတြ႔တယ္။ ဒီကဗ်ာ ပို႔ေပးၿပီး သိပ္မၾကာခင္မွာ ေဖာ္ျပခံခဲ့ရတယ္။ ပထမဆံုးရတဲ့ စာမူခကို ကၽြန္မအဘြား ေဒၚျမေသြးကို သြားကန္ေတာ့ေတာ့ အဘြားမ်က္ရည္ လည္ေနခဲ့တာ မွတ္မိေနေသးတယ္။

“ စာရြက္သားေတြေတာင္ ၀ါက်င္ေနေလၿပီ ”

အဲ့ဒီကဗ်ာ ေရးတဲ့အခ်ိန္တုန္းက ကၽြန္မ စိတ္ထဲ ပီဘိလူငယ္တစ္ေယာက္ပီပီ ခံစားခ်က္ေတြ အမ်ားႀကီး ျပည့္သိပ္ေနခဲ့တယ္။ ၁၉၈၈ ခုႏွစ္ကာလ၊ အေရးအခင္းႀကီးမွာ လူငယ္ေက်ာင္းသူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ထဲထဲ၀င္၀င္ မဟုတ္ေပမယ့္ ကၽြန္မ ႏွမ္းတစ္ေစ့အျဖစ္ ပါ၀င္ျဖစ္ခဲ့တယ္။ အေရးအခင္း   ေနာက္ပိုင္း ကၽြန္မတို႔ လူငယ္ေတြ အနာဂတ္မဲ့သလို ျဖစ္ရတယ္။ ပညာေတြ ကဆင့္ကလ်ား သင္ခဲ့ရတယ္။ မိသားစုနဲ႔ ခြဲခြာသူေတြ ခြဲခြာသြားရတယ္။ လူငယ္ေတြဆို မလႈပ္ရဲေအာင္ ဖိႏွိပ္ခံခဲ့ရတယ္။ ဘာဆိုဘာမွ လြတ္လပ္မႈ မရွိေတာ့ဘူး။

လူငယ္ဆိုတာ လြတ္လပ္တယ္၊ ပြင့္လင္းတယ္၊ မဟုတ္မခံစိတ္ဓာတ္ ရွိတယ္၊ ဖိႏွိပ္တာ မခံတတ္ဘူး၊ မတရားမႈကို ရြံရွာတယ္။ လူငယ္ေတြရဲ႕ဆႏၵကို ထိန္းခ်ဳပ္ထားခံခဲ့ရေပမယ့္ အဲ့ဒီတုန္းက လူငယ္တိုင္းရဲ႕ ရင္ထဲမွာ အလွ်ံတညီးညီး ေတာက္ေလာင္ေနခဲ့တဲ့ ယံုၾကည္ခ်က္၊ ခံယူခ်က္ေတြ ကိုယ္စီနဲ႔ မြန္းၾကပ္ေနခဲ့ၾကတယ္။

အဲ့ဒီ ခံစားခ်က္ေတြကေန “ ကဗ်ာသည္မရဲ႕သက္ျပင္း”ဆိုတဲ့ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ ကၽြန္မကို ေရးဖြဲ႔ျဖစ္ေစခဲ့တယ္။

 ဒီကဗ်ာက ကၽြန္မတစ္ေယာက္ထဲရဲ႕ စိတ္ခံစားခ်က္မဟုတ္၊ ကၽြန္မလို လူငယ္တိုင္းရဲ႕ ရင္ထဲက မြန္းၾကပ္ေနတဲ့အသံေတြကို ကိုယ္စားျပဳတဲ့ စိတ္အားလံုးရဲ႕ ကဗ်ာလို႔ ယံုၾကည္ခဲ့တယ္။ ေနာက္… ဒီကဗ်ာက ကၽြန္မရဲ႕ ပထမဦးဆံုးေသာ ပံုႏွိပ္စာမ်က္ႏွာေပၚက  စာမူတစ္ပုဒ္ ျဖစ္လာခဲ့တယ္။

၂၀၁၁ခု၊ ႏို၀င္ဘာလမွာ ဒုတိယအႀကိမ္ေျမာက္ က်င္းပျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ teen Magazineရဲ႕ “လြတ္လပ္မႈ၊ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးနဲ႔ အႏုပညာ   ေဆြးေႏြးပြဲ” မွာ ပရိသတ္တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ဒီကဗ်ာကို ရြတ္ဆိုျဖစ္ခဲ့တယ္။ အသက္ ၁၉ႏွစ္အရြယ္ မိန္းမပ်ဳိတစ္ေယာက္ရဲ႕ ကဗ်ာက ကေလးဆန္ခ်င္ ဆန္ေနေပ လိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ အရိုးသားဆံုး စကားလံုးေတြနဲ႔ ဖြဲ႔သီထားတဲ့ ရင္ထဲက ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ေပ့ါ။

 ဒီက႑ေလး အသက္၀င္ဖို႔ အႀကံျပဳခဲ့ဘူးတဲ့ ဆရာမေမၿငိမ္းကို ဒီေနရာကေန   ေက်းဇူးမွတ္တမ္းတင္ပါရေစ..။

အမွတ္ ၁၀၇၊ ၁၉၉၀ ခုႏွစ္၊
စက္တင္ဘာလ၊ ေပဖူးလႊာမဂၢဇင္း

 ဆႏၵနဲ႔ဘ၀ တစ္ထပ္ထဲက်ၾကပါေစ။

Share
This entry was posted in ပံုႏွိပ္စာမ်က္ႏွာေပၚမွစာမူမ်ား, အိပ္မက္တို႔ ျမစ္ဖ်ားခံရာ. Bookmark the permalink.

14 Responses to အိပ္မက္တို႔ ျမစ္ဖ်ားခံရာ (၁)

  1. ကူးကူးလွိဳင္ says:

    19 ႏွစ္သမီးအရြယ္ ေရးထားတဲ့ ကဗ်ာေလး အရမ္းေကာင္းတယ္အစ္မေရ ခံစားခ်က္ေတြကို ထြင္းေဖါက္ျမင္လိုက္ရသလိုပါပဲ…

  2. သိဂၤါေက်ာ္ says:

    “ ခရီးမ်ားမ်ား ထြက္ေပး၊ ဒါမွ အဆင္မေျပရင္ ကိုယ့္ပတ္၀နး္က်င္က ကိုယ္သိတာေလးကိုပဲ အေျခခံေရး၊ သရုပ္မွနေ္ရးသူဆိုတာ အေၾကာငး္အရာ တစ္ခုကို မသိပဲနဲ႔ ၿဖီးျဖနး္မေရးနဲ႔၊ အဲ့တာက ကိုယ့္ကိုယ္ကို လိမ္သလို၊ စာဖတ္သူကိုလညး္ လိမ္တာ၊ ကုန္ၾကမ္းေတြက ကိုယ့္ရဲ႕ ပတ္၀န္းက်င္မွာပဲ ရွိေနတယ္၊ အဲ့တာကို ျမင္ေအာင္ၾကည့္၊ ၾကည့္ၿပီးရင္ စိတ္ထဲ ကိုယ္တိုင္၀င္ၿပီး ခံစား၊ ၿပီးရင္ ခ်ေရးလိုက္ ”
    ဆရာၾကီး ေျပာတာလည္း မွတ္သား သြားပါတယ္..

    ၁၉ နွစ္က ေရးတဲ့ ကဗ်ာ ေပမယ့္လည္း တကယ့္ ကဗ်ာေကာင္းေလးပါ..။

    • mamyathway says:

      Commentေတြ႔လိုက္မွ ပံုႏွိပ္စာမ်က္နွာေပၚမွာ ေရးေနတဲ့ သိဂၤါေက်ာ္ က်န္ခဲ့မွန္း သတိထားမိတယ္။ ေမ့က်န္မႈအတြက္ ခြင့္လႊတ္ေပးဖို႔နဲ႔ ..နာမည္လည္း ထပ္ျဖည့္ ထားလိုက္ပါတယ္။

  3. ohnmarsann says:

    I Do Like & Love U & All Ur Lovely ” Poems & Novels !!! “, & So Crazy On All !!! Ahh !!! U Are So ” Respectful Lady ” For Me & I Wanna Get ” Ur Lovely Behave Or Action !!! “.Cause,I Do Wanna Get Or Write Like U !!!! But,Now Or In This Present Time,Could Not Get !!! Cause,I Did Feel ” So Many Sadness & Personal Feeling For My Separated Lovely Family Life By My Beloved Husband !!! “. Ok,So Thanks For All Ur ” Posted Poems & Novels On f/b “. Let Me Get & Share To Other Who Are Like Me, So Crazy On ” Reading “. Ok ? U Agree ?

    • mamyathway says:

      စာေတြ ဖတ္ေပးေနတာ ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္ မဥမၼာ။ အခုအခ်ိန္ထိ ကၽြန္မမွာလည္း လိုအပ္ခ်က္ေတြ အမ်ားႀကီး ရွိေနပါေသးတယ္။ ကၽြန္မလည္း ကၽြန္မဘ၀အတြက္၊ မိသားစုအတြက္ ႀကိဳးစားရုန္းကန္ေနရဆဲပါဘဲ။ ျပည့္စံုကံုလံုတယ္ဆိုတာ ဘယ္ေနရာမွာမွ မရွိႏိုင္ဘူးဆိုတာ ကၽြန္မတို႔ လက္ခံထားေပမယ့္ တစ္ဖက္ကလည္း အသက္ရွင္ေနထိုင္စဥ္မွာ အေကာင္းမြန္ဆံုး ရွင္သန္ေနထိုင္သြားႏိုင္ဖို႔ေတာ့ ႀကိဳးစားေနမွာဘဲေပါ့ေနာ္။

      စာေရးျခင္းကေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ ေမြးရာပါ ၀ါသနာပါ။ ကၽြန္မဆိုက္မွာ တင္ထားတဲ့ မည္သည့္စာကိုမဆို လြတ္လပ္စြာ မွ်ေ၀ႏိုင္ပါတယ္ရွင္..။ အဲ့ဒီအတြက္လည္း ကၽြန္မက မဥမၼာကို ေက်းဇူးတင္ေန မိမွာပါရွင္။

  4. ခ်စ္ၾကည္ေအး says:

    ၁၉ႏွစ္သမီးရဲ႕ ကဗ်ာေလးကို သေဘာတက် ဖတ္သြားတယ္ ျမေသြးေရ….။ ဘယ္မွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ခံစားလို႔ ရသမွ် စာေတြ ဆက္ေရးေနၾကတာေပါ့ း))))

  5. ၁၉ ႏွစ္အ႐ြယ္ မိန္းမပ်ိဳေလး တစ္ေယာက္ရဲ႕ မြန္းက်ပ္မႈေတြကို ဒီေန႔အထိ ဆက္ၿပီး ခံစားလို႔ ရေနေသးတယ္၊ း) ႏွစ္ေတြသာ ေျပာင္းသြားေပမယ့္ ပိတ္ေလွာင္ခံထားရတဲ့ ‘လူငယ္ေျခက်’ေတြ အမ်ားႀကီးပဲ ႐ွိေနေသးတယ္ မဟုတ္လား…၊ အိပ္မက္တို႔ ျမစ္ဖ်ားခံရာကို အတူတကြ ဆန္ၿပီး လိုက္လာခဲ့ၿပီ မျမေသြးနီေရ…။

  6. ၁၉ နွစ္သမီး ကဗ်ာေလးက တစ္ကယ္ကိုေလးစားစရာ အၿပည့္နဲ႕ပါပဲမမေရ..

  7. အမျမေသြးနီရဲ႕ကဗ်ာေတြစာေတြကိုလာေရာက္
    အားေပးသြားပါတယ္။အမဆီကိုပထမဆံုးလာလည္
    သြားပါတယ္ေနာ္အားေပးလ်က္

  8. တန္ဘိုးရွိလွတဲ့ ဆရာႀကီးရဲ႕ စကားေတြဖတ္ခြင့္ မွတ္သားခြင့္ရလို႔ ေက်းဇူးပါ ျမေသြးေရ။
    အသက္ငယ္စဥ္ထဲက စာေပဘက္မွာ ရင့္က်က္ခဲ့တာ ခ်ီးက်ဴးပါတယ္။ အၿမဲအားေပးေနတယ္ေနာ္။
    စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

    ေမတၱာျဖင့္
    အန္တီတင့္

  9. ၾကည္ျဖဴေတာ့ တကယ္ေလးစားအားက်မိပါတယ္..။ ပထမဆုံးေရးဖူးတဲ့ ၀တၳဳတစ္ပုဒ္ဟာ ပထမဆုံး၀ယ္တဲ့ externel hardisk ပ်က္သြားတဲ့အထဲ ပါသြားေလေတာ့ စိတ္ဓါတ္က်ၿပီး ခုခ်ိန္ထိ မေရးျဖစ္ေတာ့ပါဘူး..။ ဒါေပမယ့္လည္း ခုလို ကေလာင္သစ္ေတြကို အားေပးတဲ့စာေလးေတြ ဖတ္ခြင့္ရျပန္ေတာ့ စိတ္ေလးက ျပန္လည္ႏိုးထလာတတ္ျပန္ေရာရွင္။

  10. ပန္းခ်ီ says:

    မမျမေသြးေရ..
    ဒီက႑ေလးက ခ်စ္စရာပါ။ စိတ္သြားတုိင္းကုိယ္ပါ စာမေရးႏုိင္တဲ့ ကုိယ့္ကိုယ္ကုိ အားမလုိ အားမရျဖစ္ျပီး စိတ္အက်ဥ္းက်သလုိ ခံစားေနရတာ ၾကာၿပီမေရ။ ကဗ်ာစပ္ၾကည့္ဦးမွပဲ မမလုိ ကဗ်ာေကာင္းတစ္ပုဒ္ ထြက္လုိထြက္ျငား :)

  11. ဆရာၾကီးဦးစိန္ဝင္းရဲ႕ စကားေတြထဲမွာ စာေရးသူေတြအတြက္ တကယ္႕ကို မွတ္သားစရာပါဘဲ အစ္မေရ..
    “သရုပ္မွန္ေရးသူဆိုတာ အေၾကာင္းအရာ တစ္ခုကို မသိပဲနဲ႔ ၿဖီးျဖန္းမေရးနဲ႔၊ အဲ့တာက ကိုယ့္ကိုယ္ကို လိမ္သလို၊ စာဖတ္သူကိုလည္း လိမ္တာ ” ဆိုတဲ႕စကားေတြက စာေရးသူေတြကို အသိတရားေတြ ေပးေနပါတယ္။
    စာေရးသူကုိယ္တိုင္ရဲ႕ သက္ျပင္းကို အေျခခံထားတဲ႕ ၁၉ႏွစ္သမီးရဲ႕ ကဗ်ာေလးကလည္း အသက္ငယ္ငယ္နဲ႕ ကေလာင္သြားထက္ျမက္မႈကို ေဖာ္ျပေနတာပါဘဲ။

  12. လြန္ခဲ့တဲ့ ၂ႏွစ္ေလာက္က အိမ္ျပန္ေတာ့ အေဖ့ စာအုပ္စင္ကေန ဒီကဗ်ာေလး ဖတ္ဖူးပါတယ္ … ။
    ကဗ်ာဆရာနာမည္ကို သတိထားမိေတာ့ လိုင္းေပၚက စာေတြေရးတဲ့ အစ္မ ျမေသြးနီ နဲ ့ နာမည္ခ်င္းတူတယ္ ထင္ေနတာ …. ။

    အခုမွ သိရတယ္ဗ်ာ … အစ္မရဲ့ ကဗ်ာေလးကို …. ။

    အျမဲအားေပးလွ်က္

    ေမာင္ဘုန္း

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>