ျမေသြးနီ၊ Heat Strokeနဲ႕ Gallery65

Number of View: 6124

သာယာတဲ့ ရာသီဥတုေလးကို ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့၊ စိတ္လက္သက္ေတာင့္ သက္သာရွိလြန္းေနတဲ့ ဇြန္လ၁ရက္ေန႕ရဲ႕ ေန႕ခင္းေလးမွာ ျမေသြးနီ တစ္ေယာက္ အမွတ္၆၅၊ ေယာမင္းႀကီးလမ္း၊ ဒဂံုၿမိဳ႕နယ္မွာရွိတဲ့ ” Gallery၆၅” ကို ကံအားေလွ်ာ္စြာ ေျခခ်ခြင့္ ရခဲ့ပါ တယ္။ ကံအားေလွ်ာ္စြာလို႕ သံုးလိုက္ရတာက ခ်စ္ခင္ေလးစားရပါတဲ့ အစ္မ ေဒၚေအးျမင့္ၾကည္ (မမႀကီး)ကသာ သတိတရနဲ႕ ဖုန္းဆက္ကာ အေၾကာင္းမၾကားခဲ့ရင္ ကြၽန္မ ဒီဓာတ္ပံုျပပြဲေလးကို ၾကည့္ဖို႕ အခြင့္အေရး ေသခ်ာ ေပါက္ လက္လႊတ္ ဆံုးရွဳံးခဲ့ရမွာမို႕ပါ။ ေက်းဇူးပါပဲ မမႀကီးေရ…။

မမႀကီးဖုန္းဆက္ခ်ိန္မွာ ကြၽန္မက အလုပ္နဲ႕ပါတ္သက္ၿပီး ေန႕လည္စာတစ္ခုသြားစားဖို႕ လက္ခံ ၿပီးသားျဖစ္ေနပါတယ္။ ဘယ္လို လုပ္ရမလဲ… ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ.. ဒီျပပြဲက ေရရွားပါးမွဳနဲ႕ ပါတ္သက္တဲ့ ထူးထူးျခားျခားျပပြဲဆိုေတာ့ ဒီျပပြဲကိုလည္း လက္လြတ္ မခံခ်င္၊ ေန႕လည္စာ စားဖို႕ကလည္း ဖ်က္လို႕ မေကာင္း။ အလုပ္ေတြကလည္း ၂နာရီ ေနာက္ပိုင္းဆက္တိုက္ရွိေနေတာ့..။ အို.. မထူးပါဘူး…။ အကုန္လံုးရေအာင္ လုပ္မယ္.. ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။

ဒါနဲ႕ ရွိစုမဲ့စု အခ်ိန္ေလး တစ္နာရီေလာက္ အလုပ္ကေန ေခ်းငွားယူ၊ ဖြားဘက္ေတာ္ ကင္မရာအိုေလး က လည္း အိမ္မွာ က်န္ခဲ့ ေလ ေတာ့ အလုပ္က ကင္မရာေလးပဲ မ်က္ႏွာခ်ဳိေလးေသြးလို႕ ရူးကြက္ နင္း ယူခဲ့ၿပီးသကာလ ေန႕လည္စာကို စိတ္လက္ မေျဖာင့္ စြာ စားရပါတယ္။ ၿပီးတာနဲ႕ Gallery ၆၅ ဆီကို အေသာ့ႏွင္ရေတာ့တာေပါ့။ ျမေသြးနီကလည္း လည္လည္ ၀ယ္၀ယ္ဆိုေတာ့ ေယာက္ခ္လမ္းလို ေနရာမ်ဳိးမွာ Gallery ၆၅ ကိုေတာင္ ရွာေဖြ မေတြ႕ႏိုင္ပဲ အဲ့ဒီ အနားမွာ နာရီ၀က္ေလာက္ တစ္၀ဲလည္လည္နဲ႕ ျဖစ္ေနပါ ေသးတယ္။ မမၾကီးကို ဖုန္းဆက္ေမးျပန္ ေတာ့ မမၾကီး လမ္းညႊန္တာကိုလည္း ဟုတ္ကဲ့ .. ဟုတ္ကဲ့ တြင္တြင္ေျပာရင္း လက္ေတြ႕ မွာ ရွာမေတြ႕ပဲ ခ်ာခ်ာလည္ေနပါတယ္။ အလုပ္က လိုက္လာတဲ့ ဖုန္းတဂြမ္ဂြမ္ကိုလည္း အဆင္ေျပေအာင္ရွင္းရင္း ဟိုၾကည့္ သည္ၾကည့္ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ႏွစ္ေပါက္ေအာင္ မေရာက္ျဖစ္ပဲ ျဖစ္ေနတဲ့… ဖုန္းနဲ႕ပဲ အဆက္အသြယ္ရွိေနတဲ့ ခ်စ္သူငယ္ ခ်င္း အိုင္ရင္းရဲ႕ တိုက္္ခန္းေအာက္ တည့္တည့္ ျဖစ္ေနပါေရာ။ ျမေသြးနီလည္း စိတ္ကိုေျဖေလွ်ာ့ သူငယ္ခ်င္းအိမ္ေပၚတက္လို႕ ခဏ ႏွဳတ္ဆက္ၿပီး အလုပ္ကို ျပန္ေတာ့မယ္လို႕ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။ ကံေကာင္းခ်င္ျပန္ေတာ့ ေရာက္ေရာက္ခ်င္း အိုင္ရင္းကို ေမးလည္း ၾကည့္လိုက္ေရာ… ေဟာ… ဟို မ်က္ေစာင္းထိုးက ျခံေလးဟာ Gallery ၆၅ ပဲလို႕ သိလိုက္ရလို႕ ကြၽန္ေတာ္မ်ဳိးမ ေသသင့္တယ္ လို႕ေတာင္ ပါးစပ္က ေအာ္လိုက္မိပါေတာ့တယ္။ အဲ့ဒီျခံနဲ႕ မ်က္ေစာင္းထိုးေန၇ာမွာပဲ ကြၽန္မ ရြာလည္ေနခဲ့တာေလ။ ဒါေပမယ့္ ခ်က္ခ်င္းထသြားလို႕မရေသးပါဘူး။ သူငယ္ခ်င္းမ ကလည္း သူ႕ရဲ႕ ဖဲေဗဒင္ပညာအစြမ္း ကို အေရးထဲ ထုတ္ေဖာ္ျပေနလို႕ ကြၽန္မ ေမ်ာသြားလိုက္တာ နာရီ၀က္ေလာက္ၾကာသြားပါတယ္။ ၿပီးတာနဲ႕ အိုင္ရင္းကို ႏွဳုတ္ဆက္လို႕ ကသုတ္ကရက္နဲ႕ Gallery ၆၅ကို ေရာက္ခဲ့ပါေတာ့တယ္။

ျခံ၀င္းထဲေရာက္ေတာ့ ဗီႏိုင္းနဲ႕ ပိုစတာတစ္ခုကို ခ်ိတ္ဆြဲထားပါတယ္။ Heat Stroke တဲ့…။

ေပၚတီကိုေအာက္မွာေတာ့… ေရေဘး အတြက္ ျပပြဲမွ ေရာင္းရေငြမ်ားကို လွဴဒါန္းမယ္လို႕ ေရးထားတာ ခုလိုေတြ႕လိုက္ရပါတယ္။

ျပခန္းတခါးဖြင့္ ၀င္လိုက္ေလေတာ့… ကြၽန္မရဲ႕ အႏွစ္သက္ဆံုးစာေရးဆရာမတစ္ဦးျဖစ္တဲ့ ဆရာမဂ်ဴးကို ဧည့္သည္ အခ်ဳိ႕နဲ႕ စကားေျပာေနတာ ေတြ႕ရပါတယ္။

၀င္၀င္ျခင္း ခန္းနားလြန္းလွတဲ့ ဓာတ္ပံုကားခ်ပ္ႀကီးေတြက ကြၽန္မကို ညွဳိ႕ယူဆြဲငင္လိုက္ပါၿပီ..။ ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္။ အလုပ္ကို ခဏေမ့၊ ဖုန္းကိုပိတ္လို႕ ကြၽန္မစိတ္ေတြကို ေျဖေလွ်ာ့ခ်လိုက္မိကာ ျပခန္းက ပံုေတြထဲမွာ စီးေမွ်ာသြားမိေတာ့တယ္။

ျပခန္းက အခန္း ၃ခန္းနဲ႕ ဖြဲ႕စည္းထားပါတယ္။ ပန္းခ်ီကား ၅၀ တင္ျပထားၿပီး Performance Art (၃) ခုကိုလည္း ျပသထားတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ Lighting ေပးထားတာက ေကာင္းမြန္လြန္းတဲ့ အတြက္ ဓာတ္ပံုေတြက အသက္၀င္ေနသလို ၾကည္႕ရတာ အားရ ပါးရရွိလွပါတယ္။ ထိပ္ဆံုး အခန္းကေန တစ္ပံုခ်င္းေသခ်ာစြာၾကည့္ ျဖစ္ပါတယ္။

ပံုေတြၾကည့္ေနရင္းက အသံၾကားဘူးသလို ထင္လိုက္လို႕ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဂရပ္ဖစ္ဒီဇိုင္းနာ ဦးျမင့္ေမာင္ေက်ာ္ ။ သူက ကြၽန္မတို႕ အိမ္နားမွာေနသူ။ သူက ကြၽန္မရဲ႕ Wedding Card တုန္းက ကိုယ္တိုင္ ဒီဇိုင္းလုပ္ လက္ဖြဲ႕ခဲ့သူ ။ ၀မ္းသာအားရ ႏွုတ္ဆက္မိၾကပါ တယ္။ သူကပဲ ဆရာမဂ်ဴးနဲ႕ မိတ္ဆက္ေပးခဲ့လို႕ အျပင္မွာ ၾကံဳခဲ့၊ ေတြ႕ခဲ့ဘူးေပမယ့္ အခုတစ္ခါမွာေတာ့ ကြၽန္မ ေလးစားႏွစ္သက္ ရတဲ့ ဆရာမဂ်ဴးနဲ႕ စကားေျပာဖို႕ အခြင့္အေရး ရခဲ့ ပါတယ္။ ဆရာမဂ်ဴးဟာ သူ႕ရဲ႕ဇာတ္ေကာင္မ်ားလိုပဲ အျပင္မွာလည္း ႏွစ္လိုဖြယ္ရာ အျပံဳးနဲ႕ ဆြဲေဆာင္မွဳေကာင္းသူ တစ္ဦးျဖစ္တာ ကိုလည္း သိလိုက္ရပါတယ္။

ဦးျမင့္ေမာင္ေက်ာ္ကပဲ ျပခန္းပိုင္ရွင္ျဖစ္သူ ကိုမင္းလြင္နဲ႕ မိတ္ဆက္ေပးခဲ့ပါတယ္။ ကိုမင္းလြင္ ေျပာျပခ်က္အရ ဒီျပပြဲဟာ ဒုတိယ အႀကိမ္ေျမာက္ျပပြဲ ျဖစ္ၿပီး ေမ (၃၁)ရက္ကေန ဇြန္(၂) ရက္ေန႕အထိ ဒီျပပြဲကိုျပသမွာသိရပါတယ္။ ဦးျမင့္ေမာင္ေက်ာ္ကပဲ ဆက္ၿပီး ေျပာျပရာမွာေတာ့.. ဒီလို ေရနဲ႕ ပတ္သက္တဲ့ ျပပြဲေတြကို စဥ္ဆက္ မျပတ္လုပ္ခဲ့တယ္။ ဆက္လည္းလုပ္သြားဦးမယ္။ ဒီ Heat Stroke Show ( Art for Water) မွာ အႏုပညာသည္ မ်ား ဖန္တီးထားတဲ့ စိတ္၀င္စားစရာ ဓာတ္ပံုကားခ်ပ္ ၅၀ကို တင္ျပထားၿပီး လက္ရွိ ၆ကား ၀ယ္ယူထားျခင္း ခံရၿပီးၿပီလို႕သိရပါတယ္။ ျပပြဲမွာ ေရာင္းရ ေငြအားလံုးကို ျမစ္၀ကြၽန္းေပၚ ေဒသ ေရရရွိေရးေဆာင္ရြက္မွဳ ေတြမွာ ေပးလွဴသြားမယ္လို႕ သိရပါတယ္။

ပံုေလးေတြကို ဓာတ္ပံုျပန္ရိုက္ခြင့္၊ ဒီပြဲေလးအေၾကာင္း စာျပန္ေရးခြင့္ေတာင္းေတာ့ ဦးျမင့္ေမာင္ေက်ာ္ေေရာ၊ ဆရာမဂ်ဴးေရာ လိွဳက္လွဳိက္လွဲလွဲ ခြင့္ျပဳခဲ့လို႕ ဒီေနရာကေန ေက်းဇူးစကားေျပာပါရေစရွင္..။ ဆရာေဇာ္ျမင့္ကိုေတာ့ ကြၽန္မေတြ႕ခြင့္ မၾကံဳခဲ့လို႕ သူရိုက္ထားတဲ့ ပံုမ်ားကိုသာ ၾကည့္ခြင့္ ရခဲ့ပါတယ္။

ျပခန္းပိုင္ရွင္ ကိုမင္းလြင္ႏွင့္ ဂရပ္ဖစ္ဒီဇိုင္းနာျမင့္ေမာင္ေက်ာ္

” ဧရာ၀တီရဲံ စကားေျပာသံ… ရင္ခုန္ေနတဲ့ သက္ရွိ ျမစ္တစ္စင္း… နာက်င္ေနဆဲ ညည္းတြားသံ… ဒီအခ်ိန္မွာ မင္းၾကားသိႏိုင္ပါေစ….” ေတးေရး ျမင့္မိုးေအာင္ရဲ႕ ” သက္ရွိျမစ္တစ္စင္း ” မွ ေကာက္ႏွဳတ္ခ်က္နဲ႕ အတူ ဂ်ဴးနဲ႕ ဂ်ဴးရဲ႕ ” ဧရာ၀တီပံုျပင္ ” ဓာတ္ပံုကား။

Performance Art ျပကြက္ ၃ေနရာ..။ ဒီျပကြက္ေတြ ေရွ႔မွာ ပန္းခ်ီဆရာရဲ႕ ဆိုလိုခ်င္တဲ့ Concept ကို အမိအရ ဖမ္းယူၾကည့္ေနမိတာ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ့ကို ၾကာသြားေသးတယ္။ သင္ေရာ.. ဘယ္လို ေတြးမိ.. ျမင္မိပါသလဲ..??

HEAT STROKE @ YANGON

ခန္းမ၀င္၀င္ျခင္း ကေလးငယ္ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္မ်က္၀န္းနဲ႕ ရႊံ႕ေပက်ံေနတဲ့ ေျခေထာက္အပိုင္းအစမ်ားရဲ႕ ဆြဲေဆာင္ျခင္း ခံလိုက္ရတဲ့ ၆’x၄’ ေပခန္႕ ဓာတ္ပံုကားခ်ပ္ၾကီး။

ေျခာက္ေသြ႕မွဳ႕ရဲ႕ ျပယုဂ္၊ ပူေလာင္ျခင္းရဲ႕ ဖိစီးမွဳနဲ႕အတူ ေရရွာထြက္လာသူမ်ားရဲ႕ ၆’x၄’ ေပခန္႕ ဓာတ္ပံုကားခ်ပ္ၾကီးကလည္း ၾကည့္လို႕ကို မ၀ႏိုင္..။

Small actions are more urgent and more important than bigger action will be later.

In the end, our society will be defined not only by what we create, but also what we refuse to destroy.

When we heal the earth, we heal ourselves.

It’s small but it’s beautiful. It’s small but it’s fine like a rainbow, like a bubble.

Trapped within our short-term vision, we sometimes forget just how precious the natural world is.

” Moderation ” . Water demand will keep going up unless we change how we use it.

Enough is not enough. It must also be clean.

” Four Elements ” .

I think having land and not ruining

it is the most beautiful art that

anybody could ever want to own.

Entrance and Exit

The Laugh of Earth.

” The Earth Loves in Flowers.”

ရသအဖံုဖံုေပးတဲ့ ပံုေတြၾကားထဲမွာ ကြၽန္မစိတ္ထဲ တြယ္ညိမိတဲ့ ကားအခ်ဳိ႕ကို ျပန္လည္တင္ျပလိုက္ပါတယ္။ မူရင္းပံုရဲ႕ အရသာကိုု ဘယ္လိုမွ လိုက္မွီႏိုင္မွာ မဟုတ္ေပမယ့္ အရသာေကာင္းတဲ့ အစားအစာတစ္ခုကို စားတိုင္း ခ်စ္သူခင္သူေတြကို သတိရမိတတ္ သလိုမ်ဳိးမို႕ ကြၽန္မရဲ႕ ခ်စ္ခင္ရပါေသာ မိတ္ေဆြမ်ားကို တတ္ႏိုင္သေလာက္ေလး ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးခ်င္တဲ့ စိတ္နဲ႕ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ေလး ျပန္လည္ တင္ျပေပးလိုက္တာပါ။ ဓာတ္ပံုကားတိုင္းဟာ ရသတစ္မ်ဳိးဆီ ေပးေနတာမို႕ နစ္ေမ်ာေနလိုက္တာ အခ်ိန္ တစ္နာရီ ေက်ာ္မွ်ၾကာသြားခဲ့ပါတယ္္။ ၾကည့္မ၀ျဖစ္ေနရၿပီး ဓာတ္ပံုကားေတြကို သြားရည္ယိုၿပီး မ၀ယ္ႏိုင္ခဲ့ေပမယ့္ ျပပြဲမွာ ရံပံုေငြေရာင္းတဲ့ ပို႕စကတ္ေလးမ်ားေတာ့ ျမေသြးနီ ၀ယ္ယူ အားေပးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ မွတ္တမ္းစာအုပ္ေလးမွာ Save The Aged အဖြဲ႕ကိုယ္စား အမွတ္တရ လက္မွတ္ေရးထိုးခြင့္ရခဲ့ပါတယ္။

တကယ္ေတာ့ ေရရွားပါးမွဳ ျပႆနာဟာ ယခုခါမွာ အမ်ဳိးသားေရးစိတ္ဓာတ္နဲ႕ အားလံုး ေအာင္ျမင္စြာ ေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္ခဲ့ေပမယ့္ ကြၽန္မတို႕ ေနာက္ႏွစ္ ေတြမွာလည္း အလားတူ ျပႆနာမ်ဳိး ထပ္မံႀကံဳေတြ႕ၾကရဦးမွာပါ။ ေရအရင္းအျမစ္ေတြကို မေပ်ာက္ပ်က္ ေအာင္၊ ေနာင္အလားတူ ျဖစ္ရပ္မ်ဳိး ထပ္မံ မၾကံဳေတြ႕ရေအာင္ ႀကိဳတင္ ကာကြယ္၊ ျပင္ဆင္ၾကဖို႕ အားလံုးမွာ တာ၀န္ကိုယ္စီ ရွိေနၾကပါ တယ္။ တစ္ဦး၊ တစ္ေယာက္၊ တစ္ဖြဲ႕ ထဲနဲ႕ ၀ိုင္း၀န္းလို႕ မရပါဘူး။ အားလံုး…အားလံုး ကိုယ္စီကိုယ္ငွ ၀ိုင္း၀န္းေဆာင္ရြက္ၾကရမွာမ်ဳိးပါ။

ကြၽန္မ အားလံုးကို ႏွုတ္ဆက္လို႕ ရံုးကို ျပန္လည္ထြက္ခြာလာခ်ိန္မွာေတာ့ ညေန ၄နာရီထိုးလုထိုးခင္…။ လက္ကိုင္ဖုန္းကို ဖြင့္လိုက္ေတာ့…SMS ေတြက အထပ္လိုက္..။ ဖုန္းျမည္သံက စူးစူးရွရွ….။ Heat Stroke နဲ႕ လမ္းခြဲၿပီးျပန္ေတာ့ Work Stroke ေတြက ျမေသြးနီကို ေစာင့္ႀကိဳေနၾက ပါပေကာလား..။

ဟယ္လို……

ဟယ္လို……..

မၾကားရလို႕.. က်ယ္က်ယ္ေလးေျပာေပးပါရွင္..။

ဟုတ္ကဲ့ .. ဟုတ္ကဲ့…. ေျပာပါ… ျမေသြးနီပါရွင္…။

ဆႏၵနဲ႕ဘ၀ တစ္ထပ္တည္းက်ၾကပါေစရွင္။

ျမေသြးနီ

Share
This entry was posted in သဘာ၀ပါတ္၀န္းက်င္ဆိုင္ရာ. Bookmark the permalink.

10 Responses to ျမေသြးနီ၊ Heat Strokeနဲ႕ Gallery65

  1. ဟလို ဟလို.. အဲေလ ေယာင္လို႕
    စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းလိုက္တာ..
    ကိုယ္မသြားရေပမဲ႕ သြားလိုက္ရသလိုပါဘဲ.. ေက်းဇူးပါအစ္မေရ.. မအားတဲ႕ၾကားက ျပပြဲကို ခဲ႕တာေရာ
    ဓာတ္ပံုေတြရိုက္ခဲ႕တာ .. ပိုစ္႕ကေလး ျပန္တင္ေပးတာေရာ So Thanks
    ပံုေတြကို ေအးေအးေဆးေဆး ထပ္လာၾကည္႕ဦးမယ္
    ခုက ပိုစ္႕အသစ္တင္ရင္းတန္းလန္းမို႕..

  2. Entrance and Exit ကိုအၾကိဳက္ဆံုးပဲ…… ဘ၀ကို အ၀င္ရွိသလို အထြက္လည္းရွိတယ္လို႔ ေဖာ္ျပသလို ပန္းခ်ီကားထဲမွာ အ၀င္နဲ႕အထြက္ ျမင္ကြင္းခ်င္းကလည္း ကြာျခားေနတာကို ျမင္ရတယ္….. ဒါနဲ႕ ျမေသြးနီဆိုတာ ရန္ကုန္မွာေပါ့… ရန္ကုန္ကေနသာဆို ပို႔စ္ေတြကို တင္ေနႏိုင္တာ ခ်ီးက်ဴးစရာပါပဲ….

    ခင္မင္တဲ့
    ေန၀သန္

  3. sosegado says:

    ေရးထားတာျပပြဲေရာက္သြားသလုိပဲ၊ ပုံေတြလည္းစုံပါတယ္၊ ေဒၚဂ်ဳးေတာင္ပါလုိက္ေသး၊ စိတ္ဝင္စားစရာ ေတြဖတ္ရတာ ေက်းဇူးပါပဲ၊

  4. performance art ျပကြက္ ပထမဆံုးက အိတ္ေဇာ ပိုက္ေတြကို ၾကိဳးခ်ည္ထားတာဆိုေတာ့ ကမာၻ႔ပါတ္ဝန္းက်င္ ထိန္းသိမ္းေရး အတြက္ ျပခ်င္တယ္ထင္တယ္။ ဒုတိယ ပံုကလည္း အဲဒီ သေဘာမ်ဳိးလို႔ထင္မိတယ္။ တတိယပံုေတာ့ မသိဘူး။
    အဲဒီလိုျပပြဲက ပံုေတြကို ၾကည့္ခ်င္တယ္ ။ ခုထိေတာ့ မၾကံဳဖူးေသးဘူး။
    ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အလုပ္က လစ္ထြက္ရက်ဳိး နပ္မွာေတာ့ ေသခ်ာပါတယ္ေနာ္။

  5. minyarzar says:

    Thanks a trillion for sharing your expedient experience though you are cursory.
    Beauty and art are for those who can appreciate them.

  6. oburma says:

    ျပကြက္ ပထမဆံုးက အိတ္ေဇာ ပိုက္ေတြကို ၾကိဳးခ်ည္ထားတာဆိုေတာ့ ကမာၻ႔ပါတ္ဝန္းက်င္ ထိန္းသိမ္းေရး အတြက္ ျပခ်င္တယ္ထင္တယ္
    ဒုတိယ ပံုက..စက္ဘီးစိး…ျပီး.ကားတုိ႕.ဆုိင္ကယ္တုိ့..သိပမ္သံုးဖုိ့လုိ့ထင္တာဘဲ။
    တတိယ ပံုက စက္ရံုကမီးမုိးေခါင္တုိင္ေတြ..ကုိရည္ညႊန္းတယ္..စက္ရုံေတြက.မီးခုိးေတြကေလထုညစ္ညဥ္းတာကုိ
    တာကုိျပခ်င္တယ္လုိ့ထင္တာဘဲ။

  7. shwezinu says:

    ပန္းခ်ီျပပြဲ ကို လာေရာက္ခံစားသြားပါေၾကာင္း ေက်းဇူး

    ေရႊစင္ဦး

  8. ္facebook မွာမွ်ေ၀ထားတာေတြ႔လုိ႔ၾကည္႔ခဲ႔ရဖူးတယ္။
    ကုိယ္တုိင္သြားၾကည္႕သူမေျပာနွင္႔အင္တာနက္ေပၚကေန
    တဆင္႔ပြါးလုိ႔ခံစားရတာကုိပဲရသေျမာက္တယ္တယ္.တစ္ခ်ိဳ႕ပုံေတြဆုိရင္
    ေတာ္ေတာ္ေလးကုိရင္ထဲထိမိပါတယ္။
    ဒုတိယမိအၾကိမ္ေျမာက္လာၾကည္႔သြားပါတယ္။အမေရ..
    မွ်ေ၀ေပးတာေက်းဇူးပါေနွာ္။

  9. မႏြယ္ says:

    အစ္မ ေရ
    အက္ကဲြ ပ်က္စီးေနတဲ. ကမာၻ ၾကီးပံု ကိုစိတ္အ၀င္စားဆံုးပါ ။
    အဲဒီပံုကစကားေတြအမ်ားၾကီးေျပာေနတယ္လိုထင္ျမင္မိပါတယ္ ။

  10. jeu jue says:

    အမေရ

    ဆရာမဂ်ဴးရဲ႔ပံုကုိ သူ႔ facebook မွာတင္ခ်င္လုိ႔ ခြင့္ျပဳပါေနာ္

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>